Vyrenderovaný medvedi upravený v Adobe Photoshop
Pôvodný 3D low-poly model

Plyšový medveď Teddybal Lecter

Hannibal je opäť na scéneV poradí piata 3D scéna inšpirovaná známym krimi-thrillerom o rafinovanom súdnom psychiatrovi a úchylnom vrahovi v jednej osobe. Medveď je vytvorený len z mála polygónov. Základné modelovanie zabralo niekoľko minút. Viac času som strávil nad úpravou a nastavením vlasov na staršom medveďovi. Aj keď sa môže zdať, že scéna má len jeden zdroj svetla (spot), svetelných zdrojov som použil šesť. Pochmúrnu hororovú atmosféru vytvorilo rozptýlenie svetla pomocou Volume Scatter, hmla (Mist) a 2D textúra dymu pomocou Noiste Texture a ColorRamp. Obrázok v rozlíšení 9600x5400 px a 676 samplov sa cez GPU (GTX960) renderoval 27 hodín. Finálny obrázok bol upravený postprocesom. Náhľad postupu je vo videu.
Použité materályNávrh prvej verzie
02/2017 Blender 2.78 Cycles Render Engine Subdivision surface Hair Particles Particles Force Fields - Turbolence Volume Scatter Color Management Mist Compositing Adobe Photoshop 
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies a štatistiku.SÚHLASÍM