Burina z vesmíruInšpiráciou pre scénu je môj Potosovec zlatý (Epipremnum aureum). Vymodeloval som všetky objekty okrem kameňov v pozemskej verzii. Textúry listov rastliny sú z vlastnej fotobanky, planéta Zem a mliečna dráha je z databázy NASA a ostatné textúry sú z BlenderKit knižnice.
V 3D scéne s krhlov som použil simuláciu vody. Pozadie je transparentné, oblohu som domontoval v Photoshope. Vo videu je obloha ako World Background, ale nasvietenie slnka je z ľavej strany. Pohyb listov rastliny je vytvorený cez Weight Paint a modifikátor Wave. Tráva i listy rastliny s priehľadným (translucent) shaderom v protisvetle ale aj celé nasvietenie materiálov pôsobí realistickejšie v CYCLES ako v EEVEE. Obrázok cez CYCLES na rozlíšenie 7680x4800px a 320 samplov bol aj s odšumením (DeNoise) dokončený za 90 minút. Ak som chcel vytvoriť 4K animáciu v krátkom čase, musel som scénu optimalizovať pre EEVEE render. Upravená denná verzia s krhlov v nižšej kvalite sa renderovala približne 2 minúty na jeden snímok. Pri vesmírnej verzii trvalo rovnaké rozlíšenie iba 18 sekúnd - vďaka absencii častíc trávy. Odlesk objektív na obrázku je vytvorený v Photoshope.