Snahuliak na zamrznutom jazere
Objekty bez textúr

Zamrznutý snehuliak

A roztopené VianoceZimná krajina so zamrznutým jazerom a pritopeným snehuliakom z roku 2016. Zamrznutá voda zo snehuliaka je vytovrená cez Metaball. Najviac času som strávil nad tvorbou shaderu zamrznutého jazera a snehu - obe sú procedurálne. Lepšiu textúru snehu sa mi podarilo až v neskoršej zimnej scéne - Dve ročné obdobia. Vo finále prešiel obrázok jemným postprocesom v grafickom programe Photoshop. Pozadie s oblohou je montáž fotografie z vrcholu Klapy pri Považskej Bystrici.
Modelovanie objektovTvorba a experimentovanie s textúrov ľadu cez uzlyPrvé verzie procedurálnej textúry snehu a jazeraPracovný náhľad na ľad s časticami snehuFotomontáž fotografie ktorá je použitá na pozadíVytvorenie bielych závejov na transparentnom pozadíVytvorenie falošného reliéfu ľadu cez Bump pre rýchlejší renderReliéf kameňov cez displace modifier
11/2016 Blender 2.78 Cycles Render Engine Ambient occlusion Particles Procedural Texture Displace modifier Bump Node Weight Paint Vertex Groups Defocus Adobe Photoshop 
Naspäť do menu