Snahuliak na zamrznutom jazere
Objekty bez textúr

Zamrznutý snehuliak

A roztopené VianoceZimná krajina so zamrznutým jazerom a pritopeným snehuliakom z roku 2016. Zamrznutá voda zo snehuliaka je vytovrená cez Metaball. Najviac času som strávil nad tvorbou shaderu zamrznutého jazera a snehu - obe sú procedurálne. Lepšiu textúru snehu sa mi podarilo až v neskoršej zimnej scéne - Dve ročné obdobia. Vo finále prešiel obrázok jemným postprocesom v grafickom programe Photoshop. Pozadie s oblohou je montáž fotografie z vrcholu Klapy pri Považskej Bystrici.
Modelovanie objektovTvorba a experimentovanie s textúrov ľadu cez uzlyPrvé verzie procedurálnej textúry snehu a jazeraPracovný náhľad na ľad s časticami snehuFotomontáž fotografie ktorá je použitá na pozadíVytvorenie bielych závejov na transparentnom pozadíVytvorenie falošného reliéfu ľadu cez Bump pre rýchlejší renderReliéf kameňov cez displace modifier
11/2016 Blender 2.78 Cycles Render Engine Ambient occlusion Particles Procedural Texture Displace modifier Bump Node Weight Paint Vertex Groups Defocus Adobe Photoshop 
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies a štatistiku.SÚHLASÍM