3D render medveďa a telkáča s postprocesom v Adobe Photoshop
Pôvodný render medveďa

Retro telkáč

Aj takto sa to dá vypnúťModifikácia predchádzajúcej 3D scény s medvedíkom Teddy a retro TV v plastovom prevedení. Scéna obsahuje šesť rôzne silných a rôzne umiestnených zdrojov svetla. Sklo a TV je rozbité manuálne (bez použitia fyziky a simulácie) pomocou rozšírenia Cell fracture.

Scéna bola renderovaná na ultra-širokouhlý formát (21:9) 6400 x 2700px cez GPU GTX1060 na 900 samplov približne tri a pol hodiny. Obrázok následne prešiel postprocesom v grafickom programe Adobe Photoshop, kde boli pridané prachové čiastočky a odlesky objektívu.
05/2017 Blender 2.78c Cycles Render Engine Subdivision surface Cell fracture Hair Particles Particles Force Fields - Turbolence Smoke simulation Color Management Compositing Mist Glare - Fog Glow Defocus Adobe Photoshop 
Naspäť do menu
Je to neuveriteľné, ale aj MOWS používa cookies a štatistiku.SÚHLASÍM